T-magasinet-liten.png

Turte å satse på godt innhold

Reklame var, som mange andre ting, litt enklere før i tiden. Man hadde et produkt eller en tjeneste, og man laget plakater som viste hva man hadde å tilby. Reklame i 2022 er noe helt annet. Vi eksponeres for reklame over alt, det er derfor viktig at reklamen og innholdet er nevenyttig, inspirerende eller engasjerende. Slik som hos Meraker Brug.

 


For noen år tilbake, la vi en strategi sammen med Meraker Brug: vi skal skape en attraktiv destinasjon. Vi blir nødt til å bygge destinasjonen i og rundt Fagerlia. Ikke kun gå på for å selge én og én hyttetomt. En god nettside med inspirerende og opplevelsesbasert innhold var veien å gå. Å skape engasjement, vise frem alt det Meråker og Fagerlia har å by på av opplevelser for store og små – vil trekke flere til bygda enn den ene hyttetomta.

Opplev Fagerlia
Artikler og kampanjer om hva som skjer i hytteområdet, hvilke turer man kan legge ut på i Meråker, unike steder å oppdage eller aktuelle tilbud man kan benytte seg av har vært med å skape resultater. Sammen med organisk posting i de sosiale kanalene, og målrettede digitale kampanjer, har vi fått folk inn på siden, og det har aldri vært mer aktivitet i Fagerlia enn i dag.

Ringvirkninger for flere
Selv om Meraker Brug er aktøren bak opplevfagerlia.no skaper det også ringvirkninger til andre aktører i området. Vi har vært med å skape blest rundt Fjellbistroen, lokale matprodusenter, Fagerlia matstasjon, alpinanlegget og ellers hva som rører seg av tilbud i Meråker. Destinasjonen Fagerlia er med å spre positive ringer utover hele fjellbygda. Å kunne skape litt blest rundt de som står på for å gjøre Fagerlia unikt – er rosinen i pølsa. 

Kombinasjonen tekst, bilder og film
Vi ser at kampanjer som har en kombinasjon av foto, video, sammen med en god tekst som engasjerer, er det som skaper best resultater, og mest trafikk inn til opplevfagerlia.no

Hvorfor bruke tid og penger på innholdsproduksjon?
Skal du selge en opplevelse, en livsstil eller en følelse – er det viktig å engasjere kunden din,  gi de et innblikk i hva de får om de velger ditt produkt eller tjeneste. Vis frem det helhetlige bildet – ikke bare produktet. Dette er svært viktig der kjøpsprosessene har en høyere terskel, for eksempel innenfor eiendom.

 


Har du et prosjekt som trenger det lille ekstra? Trenger du å fornye innholdet på nettsiden din?
La oss ta en kaffe!

 

[email protected]  /  +47 913 12 014