“Vi sanker det beste fra hele dalen og byr deg særegne, varierte og kreative matopplevelser.
Sett deg godt til rette, og la oss øke smaksforrådet ditt!”
I dalen vår er det over flere tusen år lagt grunnlag for dagens rike tradisjoner, særegenheter og skjulte skatter. Auk samler og legger på bordet det aller beste dalføret har å by på. Auk sitt mantra er å øke smaksforrådet ditt og dermed oppdage lokale smaker og opplevelser.
Oppdrag:
Auk består av lokale næringsmiddelprodusenter og opplevelsesaktører. Vi fikk i oppdrag å bidra med et helhetlig konsept rundt samarbeidet deres med mål om å skape stolthet og tilhørighet i regionen – samt synliggjøre mangfoldet, tradisjonene og kreativiteten i Stjørdalsføret. Vi skulle skape en merkevare som kan stå for seg selv, samtidig som den kan stå for hver enkelt medlemsaktør.
Løsning:
Gjennom strategiske og kreative prosesser og godt samarbeid med kunden kom vi fram til en kommunikasjonsplattform og et identitetsdesign som ivaretar verdiene som ble satt til grunn. Det ble laget navn, grafisk profil, tekster, materiell for messer, bildekor, skilting etc.
//foto: Auk v/Kristian Helgesen